Op weg naar Elvis in Memphis

17 maart 2019 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag tegen 09.00 uur hebben we Nashville achter ons gelaten om op weg te gaan naar de stad van Elvis Presley, Memphis. We moesten een afstand overbruggen van 365 km, een kleine 227 mijl.

Dag 4 van Nashville naar Memphis

Op een gegeven moment dachten we dat we ons op de A28 bevonden want de weg, en wat er naast lag, leek sprekend op het stukje A28 bij Nunspeet.

Onderweg naar Memphis                                                                                                                                                                                      Ook was het weer druk op de weg naar Memphis met vooral veel vrachtverkeer. Het maakt hier blijkbaar niet uit of het zondag is of een doordeweekse dag, er wordt altijd gereden.

Na verder een rustige rit kwamen we aan op onze eindbestemming Graceland,

Graceland

recht tegen over de voormalige woning van Elvis. Morgen gaan we een experience tour maken over o.a het landgoed van Elvis.

Het bord voor het huis van ElvisMuur voor het huis van ElvisTenslotte kwamen we op de camping met al die hele grote campers ook nog even deze tegen.

Een kleine "camper"

Tot morgen.

1. Bea:
    18 maart 2019
    kun je ook in slapen. maar bij de rest zijn de verhoudingen zoek. handtekening nog op de muur gezet? muziek in nashville goed.