Welkom op ons reisblog!

3 maart 2019 - Veendam, Nederland

Welkom op ons reisblog https://hermangrietje.reislogger.nl/ Wij gaan deze website gebruiken om iedereen die dat wil op de hoogte te houden van onze reis door Amerika met een "wegbreng" camper van de firma Road Bear.

We vertrekken op maandag 11 maart 2019 uit Veendam en zijn terug in Veendam op vrijdagavond 5 april 2019. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst (bovenste Tabblad in de rechter zijbalk).

NB : Ben je al uitgenodigd door ons!! dan is dit niet meer nodig.

Op het 2e Tabblad in de rechter zijbalk worden de laatste 5 reisverhalen getoond . Een totaaloverzicht van alle reisverhalen kan je als volgt vinden : Ga naar het 2e Tabblad "Laatste Reisverhalen" in de rechter zijbalk en klik vervolgens helemaal onderaan op "Alle reisverhalen". Dan krijg je een overzicht gesorteerd op datum.

Onder ieder reisverhaal staat helemaal onderaan een "Reactieformulier" , daar kan je vragen stellen en/of op-en aanmerkingen plaatsen.

Na elk nieuw geplaatst verhaal door ons krijg je automatisch een mail waarna je op de link kunt klikken om deze te lezen. Natuurlijk kun je ook het webadres, zoals bovenstaand genoemd, in typen om op de site te komen.

Verder zie je tabbladen met de laatste foto's, video's de huidige locatie en het weer in die plaats.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s en video's.

!!!!!Het eerste verhaal zal op 11 maart verschijnen!!!!!

Wij wensen jullie veel leesplezier bij ons blog.