De laatste dag in Amerika

4 april 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanmorgen om 08.30 uur vertrokken vanaf de camping om de camper in te leveren bij Road Bear. De weg er naar toe verliep probleemloos, wel was de weg waar gisteren het dodelijk ongeval had plaatsgevonden, nog steeds afgesloten, maar onze Google maps bracht ons via een andere route naar Road Bear.

Daar aangekomen was het onthaal uiterst viendelijk en behulpzaam. Binnen15 minuten was alles geregeld en konden we genieten van free WiFi en een kop koffie en/of thee. Het wachten was nu op het busje dat ons naar het vliegveld zou brengen.

Om exact 11.00 uur werden wij dan ook met het busje naar het vliegveld gereden, een rit van een uur. Op het vliegveld aangekomen konden we gelijk onze koffers inleveren en waren we ingescheckt voor de vlucht naar Amsterdam via Munchen.  Wel hadden we al vertraging van 40 minuten, we gaan nu om 18.00 uur vanaf LAX richting München met werelds grootste passagiersvliegtuig de Airbus A380-800

15544077715056135064448445388439

De reis zit er nu op en we hebben enorm genoten en dit was zeker voor herhaling vatbaar. We vonden het geweldig dat jullie ons allemaal volgden via onze website. Ook de reacties waren geweldig. We hebben ze allemaal gelezen, alleen ontbrak het ons aan tijd om ze allemaal te beantwoorden dat zullen we nog wel eens persoonlijk doen.

We vliegen dus straks terug naar Europa, liever hadden we hier gebleven en zoals de kinderen zingen in de laatste video " We Are Never Going Back to Europe" gaat helaas niet op.

Wil je ons nog volgen op onze vlucht toets dan op de link en je kunt zien waar we ons bevinden met het vliegtuig. Onze vluchtnummers zijn de LH 0453 en de LH 02306. https://uk.flightaware.com/live/findflight?origin=KLAX&destination=EDDM

Groetjes en tot ziens,

Herman en Grietje.

1. Janny weijer:
    4 april 2019
    Goede vlucht terug, zal jullie berichten missen morgen vroeg.
    tot gauw.
  2. Gerrie:
    Tot morgen
  3. Bea:
    4 april 2019
    Bedankt voor de mooie reisverslagen foto's en video's
    Zo konden wij ook mee reizen.
    Goede vlucht en Welkom Thuis
  4. Ruud:
    5 april 2019
    Goede reis terug.
  5. Piet en Houkje:
    5 april 2019
    Nogmaals bedankt voor alle verslagen en we hebben er van genoten.
    Goede reis terug en tot ziens.