Van Lake Isabelle naar los Angeles (Hollywood)

1 april 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanmorgen rustig aan gedaan, de afstand die we moesten afleggen, was maar kort en ging veel over de Interstate 5. We hebben dan ook deze 149 mijl = 238 km op ons gemakje gedaan Dag 19 van Lake Isabella naar Hollywood (los-Angeles) DSC01517 Het meer van Lake Isabella

De weg van Lake Isabella naar Bakersfield was prachtig om te rijden. Al slingerend door de bergen volgden we een rivier die het water met grote snelheid naar beneden liet razen. Hier vakantie houden is geen straf zo bedachten wij, het leek ook wel wat op de Franse Alpen. (Zie video)

DSC01533DSC01529DSC01527

Onderweg kwamen we allerlei soorten vruchtbomen tegen, waaronder de mandarijnenboom en druiven, velden vol met druiven.

DSC01535DSC01542 O ja daar had je hem ook weer de Jaknikker😉

Zo kwamen we na ongeveer 100 km rijden uit in Bakersfield, een grote plaats net boven Los Angeles. Al rijdend over, eerst de vierbaansweg, en later overgaan in, een 10 baansweg, reden we naar onze eindbestemming L.A.

DSC01548

Mooi op tijd en zonder problemen kwamen we aan op onze camping in Hollywood. We werden ontvangen door een agent op zijn motor en door een kleine eekhoorn. De camping ziet er prachtig uit zo midden in de stad.

DSC01554DSC01550

Omdat we genoeg tijd hadden zijn we maar even aan de wandel gegaan en wie kwamen we daar tegen??? Juist de kapper, tijd voor een "knipbeurt" vond ikzelf, dus maar even in de stoel.

DSC01558

Onze reis, met de camper zit erop, we hebben bijna 3250 mijl = 5200 km gereden met een geweldig mooie en betrouwbare camper.

20190401_162224

We zullen het reizen missen, elke dag wat anders, elke dag niet weten waar we zullen uitkomen of wat we zullen tegen komen, Willie Nelson zingt hier mooi over in On the Road Again (zie video)

Morgen gaan we fietsen in Los Angeles, we moeten 50 km op de pedalen onder begeleiding van een gids. Morgen lezen jullie hier meer over. Want de reis is voorbij maar de vakantie nog niet.

Tot morgen

1. Janny weijer:
    2 april 2019
    Geweldige reis hebben jullie gehad, heb het iedere dag met veel plezier gevolgd. Bedankt dat we met jullie reisverhaal mee mochten reizen.
    Nog een hele fijne vakantie gewenst. Groet Janny
  2. Piet en Houkje:
    Een onvergetelijke reis!
  3. Ada:
    2 april 2019
    Dat vinden wij dus ook, iedere dag iets anders, als je met de camper op stap bent.
    Geniet nog lekker na. Succes met je fietstocht.
  4. Hemmie:
    2 april 2019
    Jullie hebben een prachtige reis gemaakt
  5. Hemmie:
    2 april 2019
    Jullie hebben een prachtige reis gemaakt. Met mooie verslagen bedankt hier voor
  6. Gerrie:
    fiets se morgen