Van Amargosa Valley naar Lake Isabella

31 maart 2019 - Lake Isabella, California, Verenigde Staten

Vandaag onze een na laatste rit van Amargosa Valley naar Lake Isabella, wat dicht bij Bakersfield in de staat Californië ligt. We hebben een afstand van 209 mijl = 335 km gereden.

Dag 18 van Amargosa naar Lake Isabella

De eerste 100 km gingen door Death Valley wederom een prachtige route DSC01493

Weer reden we in de volle zon.

We kwamen als eerste uit bij een oud zoutmeer waar ze in de 18e eeuw Borax maakten. Dit is een mineraal gewonnen uit zout. De oude machines stonden nog steeds op hun oude vertrouwde plek.

DSC01482DSC01476 1

In een rustig tempo, 80 km per uur, zijn we verder gereden om even later in de woestijn uit te komen

DSC01490 Het is een grote zandvlakte, waar geen eind aan leek te komen.

Na wat gereden te hebben richting ons eindpunt van deze dag ging opeens het alarm af

DSC01499 We hadden de 3000 miles bereikt en zijn nog niet op onze eindbestemming 😥 Nou ja dat wordt bijbetalen dus.

We stoppen 's morgens altijd even voor een versnapering en zo deden we dat vandaag ook bij een vreselijk mistroostig plaatsje Trona.

DSC01503 Het bord waar we bij stonden zei genoeg. "Prayer changes Things" Het is voor deze mensen te hopen dat dit ook gebeurt.

Op naar onze eindbestemming, en de natuur werd groener en groener. Mooi om te zien hoe de natuur op een paar kilometer zo kan veranderen.

DSC01505DSC01504DSC01510

We staan vanavond op een mooie camping bij Lake Isabella. http://www.koa.com/campgrounds/lake-isabella/

In Chicago hebben we twee stoeltjes bij Road Bear gekocht voor 10 dollar, en wat hebben we daar al een plezier aan beleefd, elke avond heerlijk naast de camper op de stoeltjes genieten van de zon.

20190331_151712

Morgen de laatste lange rit naar Los Angeles (Hollywood).

Tot morgen.

1. Marion:
    1 april 2019
    Mooie trip Herman en Grietje👍Herman ben jij te boeken als reisplanner😜? Geniet nog ff daar!
  2. Hemmie:
    Mooi verhaal Herman. Tot morgen