Los Angeles dag 2

3 april 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zo vandaag  hebben we eerst de koffers ingepakt , de camper een beetje schoongemaakt en toen met het openbaar vervoer richting Los Angeles. Maar voordat we bij het station zijn moeten we eerst nog een stukje wandelen en tijdens deze wandeling werden wij begroet door de voltallige pers van LA. Helaas bleek dit niet voor ons te zijn, maar voor een zeer ernstig ongeval op een kruispunt.

DSC01613DSC01612

DSC01609 1DSC01611 1 (Foto's  zijn een paar uur na het ongeval gemaakt)

Het ongeval had 's morgens om 08.00 uur plaatsgevonden en toen wij er 11 uur later weer voorbij kwamen was men nog steeds bezig met het onderzoek, of zoals een agente tegen ons zei: U bevindt zich in een "crime investigation" zone.

Vandaag zijn we naar de Walk of Fame geweest, een kilometerslange straat met de sterren van bekende personen, we hebben er enkele op de foto gezet.

DSC01615DSC01619DSC01618

Daarna hebben we de metro gepakt voor een rit van een uur, ja een uur om na de Santa Monica pier te komen, de bekende pier in LA. Het was er druk en gezellig.

DSC01632DSC01625

Na een poosje te hebben gewandeld hadden we wel zin in een ijsje, maar die zin was in een keer weg na het zien van de prijs voor een bolletje, namelijk $10,-

Na een lange dag slenteren konden we ons, "gelukkig", weer bijna 2 uur in de metro vermaken op weg naar onze camping. Wat een verschrikkelijke lange afstanden moet je afleggen in deze enorm uitgestrekte stad. Alles ligt mijlenver bij elkaar vandaan.

Morgen de camper inleveren  en dan droppen ze ons op LAX het internationale vliegveld van LA. Morgen het laatste bericht met onze vluchtgegevens.

Tot morgen.

1. Ruud:
    4 april 2019
    Het is een mooie reis geweest volgens mij.
  2. Hemmie:
    Tot morgen
  3. Piet en Houkje:
    Oant moarn
  4. Jan:
    4 april 2019
    Ik ben best jaloers. Ik heb genoten van de verhalen en de foto's en video's
  5. Gerrie:
    goede terug reis