Dagje Nashville

16 maart 2019 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Een goede nacht gehad op deze camping genaamd Two Rivers, wat wel opviel was de zeer groot bemeten Amerikaanse vlag nabij de ingang, maar dat is Amerikanen eigen alles groter.

Amerikaanse vlagCamping

We werden vanmorgen met een heerlijk zonnetje wakker. Het zou vandaag een heerlijke dag worden. Vandaag gingen we met de shuttle bus

Shuttlebus

van de camping richting het centrum van Nashville, de muziekstad bij uitstek.

Het was in de bus een drukte van belang met allemaal in het blauw gekleurde mensen. Het was vandaag de dag dat er een belangrijke basketbal wedstrijd werd gespeeld in Nashville. Deze wedstrijd werd gespeeld tussen Tennesee en Kentucky, vandaar de in blauw geklede mensen.

In de stad aangekomen krioelde het al van de mensen en werd je letterlijk en figuurlijk de talloze kroegen en restaurants ingezogen met muziek. In elke kroeg en of restaurant speelde wel een band.

Muziek in een café in NashvilleBandje in Nashville

Ook het aantal winkels met laarzen was overweldigend ze waren er te kust en te keur in allerlei soorten en maten. Alleen de prijzen vielen tegen want onder de $ 175,- geen laars te krijgen.

Laarzen

Ook hebben we de stad Nashville nog even met de hop on hop off bus gedaan een mooie gewaarwording en zo kon je de buitenwijken van de stad ook goed bekijken.

Hop on hop of bus

Al met al een hele leuke maar vooral lawaaierige dag gehad in Nashville. Bekijk ook de twee video's maar eens van de twee optredens in de kroegen van Nashville.

Op naar morgen, de reis naar Elvis Presley alwaar wij twee nachten bij hem op Graceland staan met de camper.

Tot morgen

1. Piet en Houkje:
    17 maart 2019
    Hartstikke mooi om jullie zo te volgen.
  2. Gerrie:
    echte country stad dus
  3. Hemmie:
    17 maart 2019
    Mooi om dit allemaal te zien. Veel plezier verder
  4. Bea:
    17 maart 2019
    het is toch wel een andere wereld.
    grote vlaggen. big Mac. big whopper en mooie muziek. kan niet beter.