De reis naar Nashville Tennesee

15 maart 2019 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Jullie zullen wel denken, he nog een verhaal op dezelfde dag klopt dat wel?? Nou het klopt want op de camping in Greenfield was geen internet vandaar nu nog een verhaal. Waarschijnlijk zal dit wel vaker voorkomen maar dan weten jullie dit vast.

Vandaag ging het van Greenfield naar Nashville in de staat Tennesee

Dag 2 Van Greenfield naar Nashville

Het was vandaag een lange rit over highway 65 recht naar het zuiden over een afstand van 310 mijl ongeveer 495 km. Wij dachten ook altijd dat het lekker rustig was op de wegen in Amerika nou wij weten nu dat dat niet zo is we stonden diverse keren in de file. Vooral een kleine 30 km voor Nashville  was het goed raak en was de file lang, erg lang.  Maar gelukkig konden we ons tegen half vier melden op de camping Two Rivers in Nashville. We werden daar hartelijk ontvangen door de dames van de receptie en kregen veel info mee voor een dagje Downtown Nashville.

Nadat we geïnstalleerd waren op onze plek

3936229-s.jpg?1552700576

en ik de watertank had gevuld begon het,  overstroming van het toilet. Wat bleek de watertank was niet gevuld maar de afval tank was gevuld met schoon water. Na zoeken toch maar de helpdesk gebeld van Road Bear. Alle lof voor deze man want na een half uur met hem aan de telefoon te hebben gezeten en allerlei instructies van hem te hebben opgevolgd was het euvel verholpen. De klep van het vuile water bleek verkeerd te functioneren, weer wat bijgeleerd wat betreft het Engels en de techniek van een camper.

Morgen gaan we de muziekstad Nashville in, tot morgen.

1. Mannie:
    16 maart 2019
    Hoe ziet de binnenkant van de camper eruit. Ben daar ook wel nieuwsgierig naar. Voor de rest vermaken jullie je wel vlgs mij.
  2. Bea:
    16 maart 2019
    zelfs in Amerika sta je voor de goeie muziek in een file. max
  3. Bea:
    Mooi verhaal.
    En een camper met uitschuifbare kamer. 👍
    Veel plezier in Nashville
  4. Gerrie:
    16 maart 2019
    wel even line dansen wacht op de foto