De camper ophalen in Middlebury en na de eerste camping in Greenfield

14 maart 2019 - Greenfield, Indiana, Verenigde Staten

Vanmorgen weer op tijd opstaan, 05.00 uur, om ons even te douchen en onze koffer in gereedheid te brengen voor de rit naar Middlebury in Indiana, een rit met de bus van ongeveer 3 uur. Om 6 uur uur liepen we de kamer uit met de gedachte dat we wel de eerste zouden zijn voor het ontbijt, nou nee dus kleine vergissing want de hele lobby van het hotel  stond vol met mensen om te gaan ontbijten. Na het ontbijt zat een ieder om precies 7 uur in de bus, namen afroepen en op weg naar onze camper voor de komende drie weken.

Na 2,5 uur rijden kwamen we aan bij de fabriek in Middlebury waar de campers op ons stonden te wachten. Het bleek dat wij een C25 met een lengte van 7,5 mtr meekregen voor de komende drie weken.

De camper bij de fabriek

Omdat ik in het hotel had verteld dat ik geen uitleg nodig had betreffende de werking van de camper zaten wij in groep D en waren dus na een korte inspectie ronde klaar voor vertrek naar eerst de Wal-Mart in Goshen voor de benodigde boodschappen voor de eerste dag en tenslotte naar Greenfield voor de eerste overnachting.

Dag 1 Middlebury GreenfieldOp de camping in GreenfieldOp de camping in Greenfield

Net toen we waren vertrokken bij de fabriek deed iemand boven de sluisdeuren open voor een portie water. Dat was dan ook de enige bui die we vandaag hebben gehad. Het weer klaarde dan ook op en de zon kwam tevoorschijn en in Greenfield was het met een aangename 18° lekker warm dus tijd om even in het zonnetje te zitten.

Heerlijk in de zon

Tot morgen.

1. Bea:
    16 maart 2019
    is dit te berijden met een normaal rijbewijs of moet dit een groot rijbewijs zijn. nou troost je de sluizen gaan hier ook regelmatig open. verder succes en plezier.
    max
  2. Gerrie:
    ziet er goed uit
  3. Flip Nomden:
    16 maart 2019
    Robuste camper dubbel lucht en 8 cylinder? Goede reis en veel camperplezier.
  4. Hemmie:
    16 maart 2019
    Wat een mooie camper veel plezier