Van Litlle Rock naar Checotah

20 maart 2019 - Checotah, Oklahoma, Verenigde Staten

Vandaag 249 mijl = ongeveer 400 km gereden. Nee niet zoals jullie hadden verwacht naar Mena maar naar een andere plaats in de staat Oklahoma. De staat Arkansas hebben we dus alweer verlaten.

We hebben de plannen en de route iets aangepast omdat we straks niet een maar twee dagen in Page http://https//Cityofpage.org willen staan om zijn vele bezienswaardigheden.

Dus vandaag een mooie route door bergachtig gebied

DSC00781 1

gereden naar de plaats Checotah in de staat Oklahoma. Onderweg  kwamen we veel veschillende huizen tegen van heel sober tot heel mooi.

DSC00779 1DSC00795 1

Ook kwamen we langs vele begraafplaatsen met daarop alleen een steen en verder niets.

20190320_130714

Ook hebben we onderweg een klein beetje regen gehad maar toen we op de camping aankwamen scheen de zon weer volop. Een uiterst aardige man bracht ons naar onze standplaats en dat inschrijven kon later wel eens. Nou dat hebben we geweten!!!! Tegen 16.30 uur naar de receptie om te betalen, dat ging niet automatisch maar dat moest de jonge dame nog handmatig invullen en daar ging het mis!! Kaart geblokkeerd was niet meer geldig zei ze. Na van alles te hebben geprobeerd toch maar even de helpdesk in Nederland gebeld om te vragen wat er met de kaart aan de hand was. Nou niets dus, de dame in kwestie had de 8 voor een 3 aangezien en daar zat de fout. Duizendmaal sorry Herman zei ze tegen me. Gelukkig was het een typefout en was de kaart niet geskipd, wat ook al was gebeurd met een van de Nederlanders.

Morgen naar Clinton, nee niet de ex president maar de plaats. Tot morgen.

1. Bea:
    toch alles goed gekomen👏
  2. Janny weijer:
    21 maart 2019
    Er gebeurt ook iedere dag wel iets,
  3. Hemmie:
    Toch goed gekomen. Veel plezier
  4. Hemmie:
    Wat een beleving.veel plezier
  5. Bea:
    21 maart 2019
    kleine dingetjes die niet goed gaan. en dat in Amerika?