Van Checotah naar Foss/Clinton

21 maart 2019 - Clinton, Oklahoma, Verenigde Staten

We zijn vandaag precies een week onderweg in Amerika om een C25 camper van Road Bear weg te brengen van Middleburry naar Los-Angeles.  We hebben er nu 1290 mijl = 2076 km erop zitten van de circa 5000 km die we gaan rijden. Het is tot nu toe een geweldige reis met wat kleine bijkomstigheden wat allemaal snel was opgelost. Ook hebben we alleen maar mooi weer met een gemiddelde van een aangename 17°. Ook jullie reacties vonden en vinden wij geweldig, ga er mee door. Klik ook eens op de video's of op de kaart en dan op een ster zo kun je precies zien waar wat gebeurt is.

We zijn nu in Foss/Clinton  en slaan morgen, net voor Amarillo, richting Taos de bergen in maar eerst morgen naar Dalhart. Vandaag de laatste dag over de Higway 40 West de weg naar Amarillo (zie video Tony Christie) vandaag langs Oklahoma City gekomen

DSC00800een grote stad midden in Amerika

Wat ook opviel onderweg waren de vele ja-knikkers20190321_161221DSC00802

En de dorre bomen en grondDSC00809

Verder een rustige reis gehad, Grietje op de schommel 20190321_162217wat boodschappen bij de Walmart gedaan en 207 mijl, circa 333 km gereden.  En niet te vergeten de benzineprijs van 53 euro cent dat spreekt ons helemaal aan.

Op naar morgen voor weer een nieuwe dag.