Veendam naar Best Western Airport hotel Schiphol

11 maart 2019 - Hoofddorp, Nederland

De koffers zijn gepakt we staan helemaal klaar om de reis te beginnen. De zus van Grietje, Anna, zou ons naar het station in Veendam brengen allemaal prima geregeld toch??

Koffers 2Trein Arriva

De reis met de trein verliep, na een vertraging van 10 minuten in Veendam prima. Dus met een tussenstop in het Best Western Airport Schiphol hotel vertrekken we morgen, hopelijk, naar Chicago.

amsterdam-airport-schipholHotel Schiphol

Maar eerst moesten we thuis nog even inchecken op de website van United Airlines. Nou dat ging dus niet!!! We kregen het bericht    " we are unable to provide boarding documents for traveling in this reservation". Oftewel we kunnen ons morgen melden bij United Airlines waar er een extra controle komt op o.a onze paspoorten. Toch iets crimineels???

Kamer airport hotel Schiphol

Morgen om 07.30 uur met de bus naar Schiphol, vliegen om 11.00 uur en we hopen om 14.30 uur plaatselijke tijd om 20.30 Ned.tijd. te landen in Chicago. Dus morgen komt het nieuws voor het eerst uit Chicago.

1. Auko:
    11 maart 2019
    We wensen jullie een prachtige vakantie, we zijn benieuwd!
  2. Piet en Houkje:
    11 maart 2019
    Goede vlucht en veel plezier.
  3. Elly en Ties:
    Veel plezier
  4. Mannie:
    11 maart 2019
    Fijne vakantie en een mooie en prettige vlucht morgen
  5. Bea:
    11 maart 2019
    toch crimineel. had ik wel gedacht.
  6. Bea:
    11 maart 2019
    Voor morgen een goede vlucht
  7. Hemmie:
    Een goede vlucht gewenst
    Bé Hemmie
  8. Janny weijer:
    11 maart 2019
    We wensen jullie een goede vlucht en heel veel plezier, zonder al te veel tegenslagen.
    groetjes Martin en Janny
  9. Ruud:
    12 maart 2019
    Fijne vakantie en een goede vlucht.