De reis naar Chicago

12 maart 2019 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vanmorgen toch nog vroeg uit het bedje na een onrustige nacht. Niet door lawaai maar bang door de wekker heen te slapen.

Na een goed ontbijt met de bus van 07.30 uur naar Schiphol. Daar waren we om 07.45 uur en om 08.00 uur hadden we de incheck de bagage controle en de Marechaussee allemaal gehad en stonden we dus binnen 15 minuten achter de douane. Trouwens!! het viel de man bij het inchecken wel op dat we zo weinig bagage bij ons hadden🤔

Na wat geshopt te hebben en de nodige koffie en thee te hebben genuttigd konden we om 10.15 uur met de bus, ja met de bus, naar her vliegtuig van United Airlines. Het vliegtuig stond ergens aan de andere kant van de A4 geparkeerd, waarom?? wij wisten het niet. Want toen we allemaal aan boord waren ging het vliegtuig terug over de A4 om naar de startbaan te gaan.

Om 11.23 uur hingen we dan ook in de lucht

op weg naar Chicago, een vlucht van bijna 09.00 uur. Het was een rustige vlucht tot boven Ijsland toen meneer even na het toilet moest en we werden opgeroepen om de veiligheidsgordel vast te maken. Dat hebben we in dat kleine hokje geweten. We hadden trouwens wel een prachtig uitzicht op Ijsland

Na wat ongemakken voor de crew, twee zieke bemanningsleden, die door ambulance personeel als eerste uit het vliegtuig mochten, kwamen we via o.a Groenland

Boven Groenland

om 14.25 uur aan in Chicago. Ook hier was alles ons goed gezind want om 15.00 uur zaten we in de bus naar ons hotel. Daar bleek de naam Rohling zo moeilijk te zijn dat ze ons in eerste instantie niet konden vinden bij de reserveringen en toen ze dat hadden gevonden kregen we ook nog de verkeerd kamersleutel mee🙄😥. Hoe moelijk kan het zijn.

Het is hier nu 18.50 uur en in Nederland 00.50 uur dus lang houden we het niet meer vol. Morgen gaan we ons melden bij Road Bear en dan de stad in. O ja de laatste sneeuwresten smelten hier langzaam weg. Tot morgen.

1. Gerrie:
    13 maart 2019
    Nu maar hopen niet te grote camper veel plezier verder
  2. Bea:
    13 maart 2019
    Na een goede nachtrust 😴 kan je alles weer aan.
  3. Ada:
    13 maart 2019
    Nou ben reuze benieuwd naar jullie camper. Heel veel plezier verder
  4. Hemmie:
    13 maart 2019
    Hoop dat jullie een mooie camper krijgen veel plezier verder.
    Hemmie en Bé